I made this widget at MyFlashFetish.com.

KAWAN-KAWAN

Monday 24 October 2011

BEROK MASUK...U~

SALAM

Hai semua....how ur doing??? hehehe (speaking konon)..huhu
post kali ni lebih relax skit...memandangkan minggu ni xde topic yang nak dibincangkan...(busy gak sebenarnya)
saya nak share sikit pengalaman dapat berkenalan dengan berok2 U kat sini...
klo dulu saya ada pengalaman berkawan dengan berok MRSM..tapi kali ni saya rasa berbesar hati sebab dapat berkenalan dengan berok U!!! 

















BUNYI macam  "perli" kan? tapi sebenarnya  memang betol pon..U saya ade "BEROK BAND"
tiap2 petang mesti dorang datang.
dorang suka serang hostel2 dak pompuan sebab  dak pompuan  BANYAK stok makanan...
andai kata  SATU HARI tu...kami LUPA nak tutup tingkap.
ALAMATNYA, hari tu merupakan hari yang paling MALANGLAH!!

ROOMATE saya "kehilangan" makanan tengahari dia sebab kali ni KETUA berok band datang menyerang bilik KAMI!!!
memang BESAQ!!! dan haritu memang hari meneydihkan buat roomate saya..
yang menjadi PERSOALAN di sini...berok2 di U saya ni seakan2 "jinak"...bila kita halau dia KELUAR dari bilik...di BALASnye " sengehan" dia yang amat MENANKUTKAN!!! (muka dia mcm nk makan kitorang..atoi!)

JADI!!
di sini saya  lampirkan beberapa keping gambar SERANGAN yang sempat saya  snep! khas buat teman2 bloger yang saya
SAYANG!! ^______________^

          




::keAMANan::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...