I made this widget at MyFlashFetish.com.

KAWAN-KAWAN

Saturday 17 December 2011

HADIAH dari IniAnwarHadi..

*i'm BLUSHING..shing..SHING!!!* 
(tengok ni dulu)

TARRRRAAAAAAAAA!!!


BESAQ PUNYER!!
TERIMA KASIH BOY (adik anwar hadi)!!!
SEJUJURNYA...saya tak sangka dan tak mengharap sangat dengan pemberian ni...kalau dulu adalah gurau2 sikit ngn boy pasai nak autograph Anwar Hadi lepas dapat baju (aku tempah ngn adik dia sbnrnya)...*tp kalau dapat jumpa lagi BEST!!

tu suma citer lama..saya pun kadang2 dah terlupa pasai vblog beliau....nak2 beliau jarang upload dah skrg...hahaha (aku pun busy gak..xdak masa layan Utube sebenarnya..hehe)
tuuuuupp..tuuuppp...selang beberapa hari saya shared post video terbaru IniAnwarHadi...saya didatangai oleh seorang gadis yang sweeeeett muiiitt...SALIHA (kawan baik boy)

suspen~
tiba2 jer dia kata ade benda nak bagi kat saya...memang cuak gila eh!
nmpk kertas licin..mcm poster..tapi kecik sgt..saya pun pelik lah juga..ape benda r dak Sal ni nak bagi kt aku...sekali bila dah tengok!! amik kau..terkejut mak nak~

walaupun hanya sehelai kertas...tapi bagi saya..ia amatlah BERMAKNA!! dan saya anggap..pemberian ini HADIAH hari jadiku yang bakal tiba.. 01.01. ini... ^________________^ (hepi gila!)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...