I made this widget at MyFlashFetish.com.

KAWAN-KAWAN

Saturday 21 May 2011

MENTOL PECAH

bagi mereka yang kaki YOUTUBE..mesti kenal punyer sapa MENTOL PECAH..selama ni..klo bukak FACEBOOK mesti nmpk kawan2 duk share video dari MATLUTHFI90 & INIANUARHADI..sampai saya pun minat dorang berdua..haha..(tipulah kalo korang tak minat dorang)..so, sekarang saya nak kenalkan pendatang baru YOUTUBER MALAYA!!!..mentol PECAH!
p/s: (sebenarnya dah lama dorg muncul kt youtube..aku baru perasan)

siapa mentol PECAH?? 
mereka merupakan..perintis lawak eksperimentol sejak kurun kemurun...(copy dalam FACEBOOK dorang)..haha

tapi bagi saya mereka lain dari yang lain..betol! 
tak sama dgn VBLOG yg penah saya tgok yg lain yg mana lebih kepada BERCAKAP..(jap, vblog ke? hentam sajalah!)

ini Niman & Mozek ^^

saya suka tengok dorang..relak je..betoi..x caya tgok lah salah satu video dorang (walawpun saya rasa saya agak ketinggalan)..jgn lupa subscribe dorg tau (bagi mereka ade akaun youtube) ^^,

antara video lawak eksperimentol dorang..


comei ^^,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...