I made this widget at MyFlashFetish.com.

KAWAN-KAWAN

Friday 3 June 2011

X-MEN FIRST CLASS WOOOHH!!!


must watch it..u will not regret it!
assalamualaikum semua..yeeaahh..sungguh lama ku menyepi tak buat post baru..dh cuti pon duk sibuk kemas rumah..tolong mak masak..jaga anak buah..cari kerja..cari kerja..dan cari kerja..hahaha..so, saya tampil dengan post baru saya dengan memPROMOTED citer baru keluar terbitan MARVEL..pada 2 Jun lalu..yang mana ditayangkan SERENTAK seluruh Malaysia...bagi mereka yang mengikuti dan meminati komik2 terbitan MARVEL ini seperti X-MEN..anda pasti tidak akan menyesal kalau melabur DUIT anda untuk menonton cerita ni bersama2 BUDDY korang..FUN BEBEYH!

PERCAYA ATAU TIDAK..
X-men kali ni tampil dengan penuh kisah..di mana..x-men first class nie banyak menceritakan kisah2 awal..macam mana tertubuhnya X-MEN..dan apakah kisah lampau MAGNETO before dia jadi JAHAT..saya tak nak cakap banyak2..TAKOT2..sapa2 yang nak tengok citer ni..potong FEEL plak..haha..

JANGAN KETINGGALAN!!!
bagi mereka yang belom tengok...cepat2 pakat ngn BUDDY korang..kita sama2 tengok citer ni k??..(saya dah tengok dah..) haha..
  

saya pasti ANDA takkan menyesal~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...