I made this widget at MyFlashFetish.com.

KAWAN-KAWAN

Sunday 27 November 2011

aku & SUKAN

assalamualaikum....hai semua...lama tak tegur kan??..hmmmm...selama ni buka tak buka blog..tp cuma xde idea nk tulis apa dlm blog ni...almaklumlah...segalanya kene tapis...takut2 ade yang terasa...huhu~

JADI!
apa khabar korang??? sihat kan?..pertama skali saya nk ucapkan ribuan terima kasih kepada follower2..tak sangka dh masuk 50 org follow saya...haha..saya ni jenis bukan blokwalking...klo saya rasa saya nk follow..saya follow....bagi mereka yang sudi follow saya...harap2 dengan rela hati lah tau..haha... T.Q!

TOPIC UTAMA..
berbalik kepada tajuk di atas...saya dan sukan...hmmmm...sbnrnya dh lama saya x bersukan...kali terakhir saya mewakili sekolah adalah time saya f4...dlm bola tampar..tu pun jadi pemain simpanan jer (sbb tak reti main)..haha

SEKARANG..
saya betol2 serius dengan sukan terbaru saya ceburi ni..ada org berusaha mewakili U dlm sukan semata2 nk dapat biasiswa sukan dari U..tp bagi saya tak...saya betol3 bersungguh2 nk join sukan ni sbb saya dah lama minat sukan ini!!! (emo seketika)

nak tahu sukan apa???
saya join sukan ini........


saya memang dah lama dah cari sukan ni...akhirnya dapat gak jumpa...nasib baik saya ada kenal seorang senior ni..nama lebih kurang macam saya... SHAKHIR namanya..baik n bagus orangnya...pendek kata...saya pernah hampir putus-asa xnak join rowing lagi...tp beliau banyak bagi nasihat kepada saya supaya teruskan usaha...(sedih sbb kawan2 xnak masuk skali ngn saya..xda kawan~)

ade jugak berpendapat...
suka ini amatlah tidak sesuai dengan wanita...yaaaaaahh..jika alasan yg diberi adalah tidak sesuai kerana sukan ini sukan lasak..saya boleh terima...tapi yang saya tak boleh terima...alasannya adalah..SEXY!

pada pendapat sayalah...semua sukan perempuan nampak sexy kan? tak kiralah kita masuk sukan apa2 pun...even, main catur pun nampak sexy tau! (melebih contoh aku ni..) hehe..jadi, bagi mana2 gadis yg mahu aktif sukan...teruskan usaha...andai ada bagi pendapat yg kurang bernas...abaikan saja!! segalanya bermula dari NIAT kita...jika niat kita baik...maka baiklah perjalanan kita dalam menceburi sesuatu..

sebelum BERSURAI...saya nk buat senarai target saya dalam bidang SUKAN!
  1. saya nak FITNESS!! (tiba masanya saya amalkn hidup sihat)
  2. saya nak ade satu percapaian cemerlang dalam hidup saya selain dari bidang akademik...
  3. saya mahu buktikan SAYA BOLEH lakukan!
  4. saya mahu dijadikan ikon (contoh yang baik) kepada mereka yang mahu cara hidup sihat....
  5. terakhir....SAYA MAHU JADI MUSLIMAH SEJATI!! (yg sihat rohani & jasmani)
-ROW your LIFE-




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...