I made this widget at MyFlashFetish.com.

KAWAN-KAWAN

Monday 9 April 2012

CANTIK tak?



saya sangat SUKA fb timeline sbb :
t klo saya share gmbr ke apa..senang nampak..t kat profile pic saya, ade nmpk gmbr tu terpampang besau2..hehe
ade org rimas n pening bila guna timeline, tp bagi saya tak. okeyh...bohong lah dulu tak kutuk timeline..
masa awal2 penggunaan timeline saya agak serabut sekit sbb semua benda nk display...tapi ada gunanya jugak timeline ni...kita leh delete n tgok balik semua post kita yang dulu2 ekot tahun n bulan..
EVEN, org leh stalker fb kita dgn timeline..tp bagi saya..xpelah, asalkn ia tak memudaratkan kita sudah..
(lagi pun saya ni jenis suka buat post kt fb..sapalah larat nak bace semua tu?)
hui3~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...