I made this widget at MyFlashFetish.com.

KAWAN-KAWAN

Thursday 29 March 2012

ICE cream

sedap kn? sedap kn? eskem ni saya yg buat~

baru2 ni (tak ingt bila tarikh dia sbnrnya) saya di beri tugasan untuk menjual ICE CREAM untuk SPORT CARNIVAL Kulliyah mewakili kursus saya skrg...pengalaman menjadi penjual eskem mmg BEST!..time nilah kita boleh berkomunikasi dengan orang...dapat kenal kawan baru...dapat usyar cowok2 (gatai!) uhuk~

walaupun keuntungna jualan pertaama saya kali ni xdelah untung sgt..tp saya hepi..sbb di kurniakan 2 org senior yang sgt baik hati..yang mana sangguh memberi tunjuk ajar keada saya macam mana nak handle gerai time org tgh ramai kerumun..macam mana nk scope eskem..macam mana nk bagi tarikan kt org ramai supaya dtg berkunjung ke gerai eskem kami...

segalanya sangat MANIISSS dengan ICE-CREAM~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...